Naravoslovni dan smo posvetili raziskovanju kulturne in naravne dediščine našega kraja. Učenci so spoznavali pomen ohranjanja dediščine ter se skozi različne dejavnosti učili o pomembnih značilnostih lokalnega okolja.
Dan smo začeli s pogovorom o kulturni in naravni dediščini.
V nadaljevanju so učenci risali skico kraja, pri čemer so upoštevali glavne naravne in kulturne značilnosti.
Sledila je izdelava makete kraja. Učenci so se razdelili v skupine, kjer so iz različnih materialov (karton, papir, lesene palčke) oblikovali tridimenzionalni model kraja. Pri delu so razvijali ročne spretnosti, sodelovali med seboj ter si razdelili naloge.
Ob koncu dneva so skupine predstavile svoje makete in razložile, katere značilnosti so upodobili in zakaj so jih izbrali. Sledila je skupna refleksija, kjer so učenci izrazili svoje vtise o dejavnostih. Poudarili so, da jim je bilo najbolj zanimivo ustvarjanje makete, saj so lahko uporabili svojo domišljijo in ustvarjalnost.
Vanja Kačič